Je laatste bezoek was
Het is nu 13 nov 2019, 19:15
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nazomerfestival "De Waard"
BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 21:36 
Camper

Afbeeldingen: 8
Zeg, met de mogelijkheid dat ik nu iedereen over me heen krijg...

Is het niet tijd deze draad naar de stamtafel te verplaatsen? In mijn ogen al een tijdje :offtopic:

:P

Profiel Persoonlijk album  

BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 08:56 
Experienced Camper

Mijn man en ik zijn zondag ook geweest, omdat wij ter vervanging van onze Alb.jr. een nieuwe tent zoeken. We zijn eerst naar Otterloo geweest en daarna naar de Hertshoorn.
We zijn er nog niet uit. We zijn met name bij de Waard erg hartelijk ontvangen.
Ze waren ook bezig de stormschade te herstellen, met vrijwillige hulp van twee bezoekers.

Ik ben geen regelmatige bezoeker van beide fora, maar het lijkt mij dat die meneer ( Emile) wel een erge hekel heeft aan De Waard. ( Toch, als ik het forum lees, heeft hij wel De Waard tenten) Anders ben je toch niet zo respectloos om die stormschade foto's te plaatsen. Een paar uur later zag het er al weer beter uit.Van Otterloo alleen de goede foto's, terwijl daar toch ook wel het een en ander aan schorde. ( Plooien die er niet hoorde)

Wij zijn er nog niet uit welke tent het gaat worden, maar wel zijn we er uit dat het een De Waard wordt, ze zijn toch wat eleganter. Dat heeft het weekend dan toch opgeleverd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 10:53 
Lampbeugelaar

Afbeeldingen: 155
barbara schreef:
Ik ben geen regelmatige bezoeker van beide fora, maar het lijkt mij dat die meneer ( Emile) wel een erge hekel heeft aan De Waard. ( Toch, als ik het forum lees, heeft hij wel De Waard tenten) Anders ben je toch niet zo respectloos om die stormschade foto's te plaatsen

Ik kan U melden dat ik wel een enkel tentje bezit van de firma De Waard ja. Dat kunt U nazien in de database die Henri daarvoor gemaakt heeft, en daaraan ontbreekt in mijn lijstje nog een Stern. Henri :!: :wink:

Het lot van de firma De Waard gaat mij meer aan het hart dan wie ook, en ik ben daar zeer somber over, en niet ten onrechte in mijn ogen als je de historie van het bedrijf door de jaren heen volgt, zoals ik dat heb gedaan.

Ik ben niet van de firma "zachte heelmeesters" want die heeft geleerd niet te werken, en van ja-knikkers is nog nooit iets goeds gekomen.
Geen mens hier die er aan denkt dat het mij wel eens vele malen meer in het hart zou kunnen raken wat ik afgelopen weekend in Garderen heb gezien dan wie ook hier op het forum. Ik ben geen schouderophaler.

Citaat:
Van Otterlo alleen de goede foto's, terwijl daar toch ook wel het een en ander aan schorde. ( Plooien die er niet hoorde)

Is het niet in U op gekomen dat ook wij de tenten in de regen hebben moeten opzetten.
En die foto's zijn gewoon zoals het daar stond, en niet anders :!:

En ik kan U met de hand op mijn hart melden dat ik GEEN enkele tent bezit van dat andere kwaliteitsmerk uit Uden maar ik ze wel meer dan een warm hart toe draag omdat zij wel oog hebben voor de persoonlijke wensen van de consument, en dan neem ik dat enkel plooitje maar op de koop toe :mrgreen: :respect:

BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 11:26 
Moderator

Afbeeldingen: 304
Hoe hard het iemand raakt weet alleen diegene zelf.
Enig vergelijk van wie het het hardst raakt is onzin. Een strijd om 'wie de meeste tenten heeft' ook.

Het plaatsen van schijtfoto's (tenten met klodders vogelpoep), met uitvergroting, en een omgewaaide De Waard-vlag in de modder hebben NIETS met het merk, het opzetten, of materialen te maken.

Dat is slechts uit te leggen als een respectloze actie. Niets meer, niets minder.
En dat doet ons als forum pijn. Het is een forum van liefhebbers, geen braakplaats.

Het is prima om kritiek te hebben, dat mag. Maar.
Verdere posts welke over de grens van 'respect' heen gaan zullen worden weggeknipt.

BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 11:53 
Experienced Camper

Zou het ook mogelijk zijn de foto's van meneer Emile te verwijderen? Het voegt niets toe en is alleen maar beledigend.

Profiel  

Berichttitel: Nazomerfestival "De Waard"
BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 12:29 
Moderator

Ja hoor. Dat is mogelijk.
We hopen oprecht dat Emile dat (zelf) doet.

BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 14:39 
Lampbeugelaar

Afbeeldingen: 155
ik heb besloten de educatieve fotoserie te verwijderen.

[mod edit: geknipte versie van de post]

Berichttitel: Nazomerfestival
BerichtGeplaatst: 13 sep 2011, 14:51 
Moderator

Fijn Emile dank daarvoor.

Draadje is verder uitsluitend open voor 'on topic' reacties....

Berichttitel: Re: Nazomerfestival "De Waard" 2011
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 08:08 
Camper

beste jarl,
dank je voor je uitleg.. en aan de hand van wat je zei kan ik me voorstellen dat het een gezellige aangelegenheid moet zijn geweest. :) ik werd erg nieuwsgierig dus vandaar dat ik toch wat meer wilde weten :D

tevens ook bedankt voor je tip over de topic van voorstellen.. heb er gelijk een leuk verhaal over mezelf en rest van de familie neergezet..

succes verder :) gr Fabian :respect:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9