Je laatste bezoek was
Het is nu 21 okt 2019, 06:05
Toon onbeantwoorde berichten
Toon actieve onderwerpen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nazomerfestival "De Waard"
BerichtGeplaatst: 11 sep 2011, 21:21 
Very Extremely experienced Camper

Afbeeldingen: 83
JanH schreef:
We raken er aan gewend dat er een rare vogel langs komt die het nest probeert onder te schijten.

:lol:

Versleten: kuifeend visdief 160g
Verkocht: vergrote zilvermeeuw 2002

En nog 5 andere lichtgewicht tenten.

Profiel Persoonlijk album  

BerichtGeplaatst: 11 sep 2011, 21:34 
Moderator

Afbeeldingen: 304
lambertenafina schreef:
Zelf zaterdag direct een Papegaaiduiker laten invliegen, maar ik heb in ruil daarvoor moeten beloven dat het nu klaar is :wink:

Sommige beloftes kunnn worden opgerekt hoor :lol:
Leuke aanwinst!

Was er nog nieuws/info over het mogelijke ´exit´ uit de collectie van de Dwerg- en Koningsstern?

BerichtGeplaatst: 11 sep 2011, 21:44 

Afbeeldingen: 71
Koningsstern 'schijnt' gewoon te blijven. Dwergstern verkoopt gewoon niet.

BerichtGeplaatst: 11 sep 2011, 22:05 
Moderator

Afbeeldingen: 304
Dwergstern is vrij duur voor het type tent. Kan me voorstellen dat die slecht verkoopt. Als 2 persoons is hij aan de krappe kant....

Hoop dat de KS blijft! Staat in de top 5 van mooiste tenten bij mij.

(:idea: misschien wel eens leuk om een polletje te maken.... Wat is de mooiste?)

BerichtGeplaatst: 11 sep 2011, 22:20 

Afbeeldingen: 40
Jeetje wat zien de tenten eruit. Dat was dan zeker vanmorgen, want gistermiddag zagen ze er nog redelijk normaal uit, op een moddervoetstap op een vleugel na. het was hiet vannacht ook noodweer. Ik denk dat de organisatie daar ook weinig aan kon doen en er voor de opening vandaag wel iets aangedaan heeft.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 08:41 
Lampbeugelaar

Afbeeldingen: 149
jarl schreef:
Jan Modderman vertelde dat ze van de 7 uur die ze nodig hadden voor het opzetten 5 uur regen gehad hadden. De tenten waren tijdens het opzetten al drijf nat.

Kom op zeg, 100 meter verder op was het zeker kurkdroog :roll:
ik weet wel beter.

Wat heeft regen te maken met kapotte scheerlijnen, afwezige scheerlijnen, scheef staande masten, afwezige en losse haringen, te hoog staande luifels, etc., etc........... :cry:

Toch misschien maar overdekt gaan kamperen. Ga nog eens praten met "van der Most" die weet nog wel een plekkie.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 08:58 

Afbeeldingen: 49
JanH schreef:
Dwergstern is vrij duur voor het type tent. Kan me voorstellen dat die slecht verkoopt. Als 2 persoons is hij aan de krappe kant....

Hoop dat de KS blijft! Staat in de top 5 van mooiste tenten bij mij.

(:idea: misschien wel eens leuk om een polletje te maken.... Wat is de mooiste?)

Goed idee! Ik ga vast nadenken welke ik nou definitief de mooiste vind :roll:

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 09:11 

Afbeeldingen: 71
Emile schreef:
jarl schreef:
Jan Modderman vertelde dat ze van de 7 uur die ze nodig hadden voor het opzetten 5 uur regen gehad hadden. De tenten waren tijdens het opzetten al drijf nat.

ik weet wel beter.

Wat heeft regen te maken met kapotte scheerlijnen, afwezige scheerlijnen, scheef staande masten, afwezige en losse haringen, te hoog staande luifels, etc., etc........... :cry:

Toch misschien maar overdekt gaan kamperen. Ga nog eens praten met "van der Most" die weet nog wel een plekkie.

Tja, het blijft mensen werk. De realiteit en hoe we het graag zouden willen zijn verschillende dingen.
Je kunt je ergeren aan dingen of er een gezellig dagje van maken. Je kunt gelukkig je verhaal nog altijd persoonlijk of via de mail kwijt. Soms gebeurd er iets mee en soms niet.
Het is niet mijn bedrijf en ik werk er niet dus heb ik de vrije keus of ik blijf enthousiast over hun producten of ik ga ergens anders heen.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 09:38 
Site Admin

Afbeeldingen: 181
Emile schreef:
ik weet wel beter.

Opgezet op dezelfde dag dus?? En ook hetzelfde aantal tenten? Ik krijg de indruk dat je vooral ziet wat je wilt zien.
Veel tenten stonden inderdaad niet optimaal en stonden voorgaande jaren veel beter. Toen hadden ze ook veel meer tijd om alles op te zetten en was het droog. Praat dat alles goed? Nee denk ik niet maar om het nu finaal af te branden vind ik te ver gaan.

Emile schreef:

Als gezegd ben jij zondagochtend geweest na de storm die 's nachts over de camping was getrokken. Dat is er ook wel aan af te zien.
Echter plaats je de foto's als afbrander en dat is jammer in mijn ogen. Maar goed;

Als DW liefhebber heb je waarschijnlijk na het nemen van die foto's wel even geholpen alles weer toonbaar eruit te laten zien neem ik aan... :idea:

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 10:06 

Toen ik er was stonden de tenten niet slecht. En zeker in de wetenschap dat de tenten nat zijn opgezet. Ik heb zelf ook wel eens een tent nat opgezet…… en om de een of andre reden is het dan toch moeilijker om hem echt mooi strak te krijgen als hij droog is. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

Jan Modderman gaf aan dat er minder bezoekers waren en toch minstens zoveel tenten zijn verkocht als vorig jaar. Verklaring mijnerzijds… De minder goede zomer is de oorzaak van het vroeger dan anders beeindigen van het kampeerseizoen. Daarnaast sprak ik een karsten eigenaar die de overstap ging maken naar het echte merk. Ze hadden de afgelopen vakantie met minder weer een ruime luifel gemist. Ze vertelde dat karsten wel luifels maakt maar niet voor de oudere tenten. Dus als ze een luifel wenste moest ze meteen een nieuwe tent kopen.

Kortom: een mindere zomer zorgt voor minder vaste bezoekers maar meer nieuwe klanten. :?:

Deelnemer MWC 2008 / 2010

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 10:36 
Rookie/Bingoblunderaar

Afbeeldingen: 217
Emile schreef:
ik weet wel beter.

Misschien is dit gewoon een beetje ongelijke strijd. 100 m verderop werden ze geholpen door iemand die een Zeearend perfect kan opzetten tijdens een wolkbreuk :wink:

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 10:40 

Afbeeldingen: 49
Wij zijn zaterdag ook even wezen kijken en de drukte bleef achter bij de verwachtingen en niet alle tenten stonden even strak. Maakt dat wat uit? Mij niet in ieder geval. Zeker als je dan hoort dat ze in korte tijd (in de stromende regen) de tenten hebben moeten opzetten. Als er dan ook nog eens zaterdagnacht een storm over het terrein trekt, dan vind ik dat sneu voor de mensen die daar proberen er een leuke dag voor het publiek van te maken.

Jammer dat iemand het nodig vindt om daar foto's van te maken en die vervolgens te posten.

Wij zijn zondag niet geweest, maar ik schat zo in dat ze met man en macht de tenten weer toonbaar hebben gemaakt.

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 11:27 
Lampbeugelaar

Afbeeldingen: 149
rolph schreef:
Als DW liefhebber heb je waarschijnlijk na het nemen van die foto's wel even geholpen alles weer toonbaar eruit te laten zien neem ik aan... :idea:

Ik was daar rond 9.30 u en er was geen kip of kraai te bekennen. Jou kritiek van Zaterdag over het opzetniveau van de tenten hoorde ik er wel nog door het bos galmen zo uitgestorven was het er.

Lichtpuntje: de "winkeltent" stond er nog aardig goed bij, maar daar hebben ze natuurlijk veel meer ervaring mee. :lol:

En ja als men mij netjes vraagt zoals dat hoort ben ik daar best toe bereid, net zoals dat voor iedereen geldt, met de juiste middelen/haringen. Echterrrrrrr boogstokjes kan ik niet recht maken, en commercieel ben ik ook al niet.

Waarom stonden die paar De Waard tentjes op het lege forumterrein er wel nog allemaal knap goed bij op Zondagochtend 9.30 u........... :idea:

Rolph schreef:
Opgezet op dezelfde dag dus?? En ook hetzelfde aantal tenten?

Ja :!:
Per persoon gezien heb ik er MEER opgezet, en ook weer opgeruimd :!:

Laatst bijgewerkt door Emile op 12 sep 2011, 14:25, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 11:58 

Emile schreef:

Lichtpuntje: de "winkeltent" stond er nog aardig goed bij, maar daar hebben ze natuurlijk veel meer ervaring mee. :lol:

haha… ik ben het niet eens met de negatieve houding van sommige mensen maar deze vind ik wel goed. :D :D

Deelnemer MWC 2008 / 2010

Profiel  

Berichttitel: Nazomerfestival "De Waard"
BerichtGeplaatst: 12 sep 2011, 20:08 

Afbeeldingen: 2
Emile schreef:

Jou kritiek van Zaterdag .....
het is jouW kritiek, als we dan toch aan het mugge(n)ziften zijn ;-) :-p

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende